Солодка газована вода сприяє розвитку раку підшлункової залози
Американські вчені виявили, що вживання двох і більше склянок солодких газованих напоїв на тиждень підвищує ризик розвитку раку підшлункової залози майже вдвічі.
Дослідники з Міннесотського університету проаналізували дані 60 524 чоловік, отримані в ході 14-річного Сінгапурсько-Китайського дослідження (Singapore Chinese Health Study). За ці роки рак підшлункової залози розвинувся у 140 учасників дослідження, повідомляє EurekAlert!.
Виявилося, що у [...]

